Sitemizde şuan toplam 5720 film bulunmaktadır.

Fanaa izle

41
36.345
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Fanaa izle

Fanaa izle, Fanaa full izle, Fanaa türkçe dublaj izle, Fanaa hd izle, Güzel bir genç hanım olan zooni maalesef kör olmuştur. Günün birinde bir tur rehberliği yapan rehanla karşılaşarak aralarında tatlı bir aşk meydana gelecektir. Hayatının aşkını bulduktan sonra gözleri için ameliyat olmayı kabul eden zooni rehananın ölüm haberini alınca hayatı yeniden kararacaktır. Ancak daha sonra öğrenecek ki ölüm haberinin doğru olmadığı rehananın yaşadığını öğrenecektir.

Tür: Dram Filmleri, Romantik Filmler

Etiketler: ,

BENZER FILMLER
Saklı Çocuk izle
768 izlenme
Piramitin Laneti izle
1.174 izlenme
Sindirella izle
1.687 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Fanaa izle” filminde 119 Yorum bulunuyor.
  1. ÖMER - 1 hafta önce demiş ki:

    Gerçekten çok güzel filmleri var insan izledikce izleyesi geliyo ( EN ÖNEMLİSİDE TÜRKCE DUPLAJ OLSA İZLEMİYEN KALMAZ EMİNİM ALT YAZI OKURKEN DOGRU DÜZGÜN FİLMMİN TADINI ALAMADIM ELLERNİNE SAGLIK

  2. Mert - 2 ay önce demiş ki:

    Film bi yerden sonra alt yazi kayiyor duzeltin lutfen

  3. mervenur çelik - 4 ay önce demiş ki:

    aamir khan çok yakışıklı çok seviyorum onu..

  4. eldar - 5 ay önce demiş ki:

    hayatımda ağladığım sırada her zaman ruhanı olarak güç aldığım için daha çok ağlayınca da mutlu oluyorum ama bu filimi izlerken ağladığım gibi başka yerde ağlamadım her ağlamam benim için farklı anlamı vardır ama Aamir khan sinama dünyasının bir dehasi ve dahisi 🙂 böyle bir insanla aynı dünyada yaşadığım için şükürler olsun:)

  5. NeFReT - 5 ay önce demiş ki:

    Admin film 7 yıl aradan sonra Dil kayıyor alt yazılar önce yada sonra geliyor Üzdün dogrusu 🙁 Konusmalarla tutmuyor birbirini.

  6. mustafa - 6 ay önce demiş ki:

    birçok filmini izledim insana yeni bakış açısı gösteriyor. kalplerin birleştiği ruhların yükseldiği yerden tek dileğim böyle bir ölüm benim içinde olsa.

  7. gaye - 7 ay önce demiş ki:

    Site yöneticisi arkadasım AAMİR KHAN filimleri neden türkce dublajlı degil türkce dublaj deniliyor ama altyazılı biz türkiyede yasıyoruz türkce önemlidir AAMİR KHAN filmleri gercekten güzel filmler ama uyduruk kaydurık filmlerin türkcesı var ama bu fılımlerın turkcesı yok bıraz ozentı arkadsım…

  8. As - 7 ay önce demiş ki:

    Ben şok Nasıl güzel bir film hayatımda böyle bir film görmedim tek kelimeyle mükemmel süper?

  9. KAYA - 8 ay önce demiş ki:

    tek kelime süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  10. Cüneyt - 8 ay önce demiş ki:

    Çok sıkıcı hiç beğenmedim yapan ve izleyen hatta buna güzel diyen filmden anlamıyordur

  11. Ozgul - 11 ay önce demiş ki:

    Türkçe dublajı bulunmuyor mu?

  12. Özlem Kam - 11 ay önce demiş ki:

    gözümde yaş kalmadı film bitti hala aglıyorum. zaten Aamir Khan hayranı olarak bütün filmlerini begeniyorum. duygu ve anlam yüklü.

  13. aykut - 12 ay önce demiş ki:

    filmi izlemedim ama tabiki AAMİR KHAN hayranı olarak vereceği onca mesaj ve duygu yüklü bir film olduğuna inanıyorum ve izleyeceğim

  14. onur - 1 sene önce demiş ki:

    bazıları filmdeki kızın güzellıgıne laf edıyo da türkıyedekı fılmlerın veya dızınlerın cogunda güzel ama sınema ve fılmle rolünu bıle dogru durüst ınsanlar var bu zihniyetten kurtulmanızı tavsiye ederim cok bilmiş ve itici oluyonz kız yada erkek.

  15. emel - 1 sene önce demiş ki:

    filme bayıldım aamir khan ın filmlerinin yarısını izledim hepsini çok beğendim birkaç filminde ağladım bunda salya sümük peçete bitti tüm filmleri izlicem aamir khana bayılıyorum filmleri harikadan da öte

  16. rehan - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle harika.

  17. diriliş - 1 sene önce demiş ki:

    ben ilk kez bir filme yorum yazıyorum sadece mükemmel diyorum tebriklerr kahn

  18. Florinda - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelimejle harika

  19. eda - 1 sene önce demiş ki:

    türkçe dublaj diyorsunuz türkçe değil

  20. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    Aamir Khan ve Kajol bence birbirlerine çok yakışmışlar yakışmamış diyenler nerelere bakıyorlar bilmem 10 numara bir baş yapıt ve hindistan filmleri bizim filmlere göre bayağ önde bu sektörde çok iyiler daha iyi olacaklarından şüphe yok oyuncuları da aynı şekilde.

  21. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    Ağlamamak eldemi arkadaşlar etkisinden çıkamadım filmin drama filmlerinin en kalitelisi hint filmlerinden çıkar yine bir Aamir Khan klasiği

  22. cenk - 1 sene önce demiş ki:

    hint filimlerini hiç sevmezdim ama bu adam 😀 sayasin de seviyorum gerçektende osgar ödülü verilir bu adama her filmin de ağlıyorum mk :SD izlemesseniz pişman olursunuz.

  23. Yusuf Eymen Doğan - 1 sene önce demiş ki:

    Izledigim en güzel filmlerddn birtanesiydi

  24. Konul - 1 sene önce demiş ki:

    Ben nasil amir khan filmleri ile tanisdim anlatayim.romantik film sevmem,korku,komedi ve ya bilim kurgu favorim.birde uzun sureli filmleri filmlere nifret ederim ,oyle dizilere bakmam.sirf turk dizileri iki saata yakin oldugu icin 42 dak.olan yabanci dizi izlerim.hint filmlerini ise nefret ederim.hem uzun hem cok romantik.sevmem.simdi gelelim Aamir Khana.1 gece iyi film ariyordum izlemek icin.bir sitede “ölmeden önce izlenmeli ” filmler listesinde 3aptal filmi vardi.amir khan hakkinda facede cok okumustum.hadi izleyeyim dedim.ve hayatim degisti.hayran oldum,ashik oldum bu adama.size bu kadar anlatmamin sebebi ben yillarca önyargili olup izlemedim,simdi pismanim Bu adam efsane.her filminde sasirtacak sizi.bu aamir mi diyeceksiniz.benim2ci izledigim filmi pk oldu o kadar guldum,eglendim,agladim,dusundum,sonra”her cocuk özeldi” burda da yine farkli bir aamir var,dhoom,ghajnihi,artik sert bir aamir var yine sasirtacak sizi.kalbin arzusunda eqoist aamir var,lagaanda tatli bir aamir.ve baska filmleri.bu filme gelince itiraf ediyorum ilk izledim 10 dakika kapatdim,neden aamirin uzun saclarini sevmedim ve sıkıcı geldi.sonra bu filmin ne kadar sevildigini duydum.yeniden izlemeye karar verdim.filmin 15 dakikasi biraz sıkıcı gele bilir ,ama mutlaka sans verin filme,cok farkli ,duygulu,ôzel,aska bakişinizi degisdirecek bir film.hele unu forma nasil guzel takismiz aamire.bayildim.aamir khan filmi izlemeyi dusunuyorsaniz hic bir supheniz olmasiniz .bu adam gercek efsane,usta.mukemmel

  25. Oguz - 1 sene önce demiş ki:

    Güzel film di ama sonu kötü bitti kadın 7 yıl boyunca bilmediği kocasını sonunda buluyo ve kendisi öldürüyo saçma bitmiş

  26. sultan - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  27. ali - 1 sene önce demiş ki:

    hayatımda izleyip te unutmadığım ilk ve unutulmaz bir filmi çokkkkk güzel herkese tavsiye ederim

  28. eda - 1 sene önce demiş ki:

    Muthis bir filmdi aamir khan tum filmleri cok guzel zaten onun tum filimlerini izlemenizi tavsiye ederim .bu arada soylemeden gecemeyecem AAMIR KHAN’i Cok Seviyorum 🙂 🙂 <3 <3

  29. Huseyn - 2 sene önce demiş ki:

    Film iyi guzelde aamir khan neden terorist rolunde yer almis anlamis degilim. En etkileyci sahnede zoniiye olmadigini soyledigi sahneydi

  30. deniz - 2 sene önce demiş ki:

    bitmeyen film yapmışlar. kopuk konular abartılmış duygular.

  31. cuneytsevdali - 2 sene önce demiş ki:

    bu flimi çeken yönetmen keşke yanımda olsaydı len böyle filim mi çekilir allah belanı vermesin yonetmen mutlu sonla neden bitirmedin len ne kız aşkına kavuşuyor nede adam allah belanı vermesin

  32. Ünal Aka Müslüm Ünal - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel muhteşem ötesi bi filimdi tavsiye ederim amir khan kötü filimi olmaz ztn

  33. ali - 2 sene önce demiş ki:

    Duygusal filmdi Amir khan giderek yüsekliyor geliştiriyor kendini.

  34. eda - 2 sene önce demiş ki:

    çok harika bir film

  35. Süleyman - 2 sene önce demiş ki:

    3 saattir filmi izliyorum 1 saati müzikti 1 saati birbirini koklamalarıydı Filmde mantık yok anasını satayım bu nasıl memleket Tayip bunlara nasıl veriyo.

  36. no name - 2 sene önce demiş ki:

    ya bayıldım be

  37. Gizem - 2 sene önce demiş ki:

    filmi beğendim ama zar zor izledim siteden kaynaklanıyo sanırım çok donma yapıyor doğru dürüst izlenmiyor…

  38. name - 2 sene önce demiş ki:

    abartıldığı kadar duygusal degil ve ayrıca sonu çok sacma bitti beklentimin altındaydı

  39. kazim - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film tavsiye ederim herkese

  40. Yasin - 2 sene önce demiş ki:

    Aamir Khan kalitesinde bir film bu sefer böyle olmamalıydı. Başları gayet güzel olan film sonradan boku çıkmış gerçekten. Birşeye benzememiş..

  41. filiz - 2 sene önce demiş ki:

    Aeemir Khan oynuyor,tabiki izlenir.Filmin müzikleri ve konusu çok dramatik.Aeemir Khanın oyunculuğu tabiki yine çok iyi ancak son yıllarda çektiği filimlerle kıyaslanırsa, ki Aeemir Khanı son filmleriyle tanıyıp izledik, çıta oldukça düşük. Ama izlenir tabiki.E kendini bi insan bu kadar geliştirir her yönden onuda görmüş olduk.

  42. Hülya - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşemdi, muhteşem…

  43. mine akbulut - 2 sene önce demiş ki:

    süperdi ama sonu böyle olmamalıydı

  44. AMİR KHAN - 2 sene önce demiş ki:

    film 60.dakikadan sonra koptu güzel bir film klasik amir khan harikalığında yapılmış izlemenizi tavsiye ederim ama büyük bir etkilenme hissine kapılacaksınız….

  45. emel - 2 sene önce demiş ki:

    ben bu aamire ne diyeyim ki illaki ağlatacak yete artık yaaa ağlatmaktan gözyaşım kalmadı seneryo güzel aamir yakışıklı ve mükemmel oyuncu zoonı harika çok güzel yahu anlamadığım tekşey neden türkiyede tanıtım yapmıyorlar ayrıca türke dublaj yok saçma sapan flimlere dublaj oluyor da aamirin tüm flimleri diğer önemli hint dünyasının başarılı oyuncuları ve aamirin flimlerinde dublaj yok ki eğer tanıtımı olsaydı eminim ki türkiye alkış ayğmuruna tutardı aamir khanı bütün flimlerini seyrettiim gayet güzel konu senaryo oyunculuk 10 numara 5 yıldız diyorumilgilere duyrulur bu konuyla kim ilgileniyorsa saygılar diyorum izlein ama ağlamayııın çünki ben ağlamaktan beter oldum of diyorum başka bişey demiyorum mucuk cuk aamirime

  46. ÖZGURTURKIYE - 2 sene önce demiş ki:

    Erkegim, ilk defa agladım ,bir filim izlerken,muazzam bir kisi AAMİR KHAN.

  47. ankos - 2 sene önce demiş ki:

    Ulan evde tuvalet kalmadı ağlamaktan

  48. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Helal Olsun

  49. senem - 2 sene önce demiş ki:

    bağımlılık yapabilir..çok duygusal..önemli olan en sonuna kadar izlenmesi bence..

  50. ömer - 2 sene önce demiş ki:

    güzel bir filme benziyor

  51. esen - 2 sene önce demiş ki:

    yine Aamir khan farkı muhteşem bir film adam rol yapmiyo yaşıyor sanki bütün filmleri bi harika bir filmde Aamir khan varsa o film izlenir…

  52. gonca - 2 sene önce demiş ki:

    kesinlikle tavsiye edilir kaliteli bir film

  53. bediş - 2 sene önce demiş ki:

    yani aamir khanlık olmamış sonu zaten saçma bitiyo sonuç olarak izlemeyin .p

  54. Fuat - 2 sene önce demiş ki:

    PK.. GHAJINI .. FANAA .. DOM3 .. HEPSİ HEPSİ ÇOK GÜZEL AYRI AYRI İZLEMEYE DOYAMADIGIM MÜTHİŞSİN AMİR KHAN DİCEK KELİME YOK . MUTLAKA İZLEYİN HER FİLMİNİ.

  55. fatma - 2 sene önce demiş ki:

    Aamir khan nedennnn nedennn lütfen neden hep ölüyorsun sevdiğine kavuşamıyorsun filimlerde burda ölücem ağlamaktann

  56. cansu - 2 sene önce demiş ki:

    filmi sulu bi aşk filmi sanıodum ama aksiyonda var içinde güzeldi hiç bitmesni istemedğim bi filmdi

  57. feloo - 2 sene önce demiş ki:

    yaw kardesım turkce dublj yokmuuuuu

  58. zuhal - 2 sene önce demiş ki:

    çook güzel flim izlenmeey değer

  59. deniz - 2 sene önce demiş ki:

    Duygusal bir insan değilim fakat bu film içime öyle işlediki özellikle filmin sonunda mahfoldum, kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir film

  60. Osman - 2 sene önce demiş ki:

    ulan her filminde de ağlatma be :'( 🙁

  61. Osman - 2 sene önce demiş ki:

    ulan her filminde de ağlatma be :'(

  62. maide mayda kasapoglu - 2 sene önce demiş ki:

    AÇILMIYOR BU FİLM DAHA DOĞRUSU TÜRKÇE DUBLAJ DİYORSUNUZ ACİL SADA BAZILARI ALT YAZILI ACILIYOR

  63. sezgi - 2 sene önce demiş ki:

    ghanjini ilk izledim güzeldi.dhoom 3 de öyle..fanaa izleyince aamir fanı oldum..bir haftada saymadım kaç film oldu..konu klasik ama orjinal sesler ve tam yerinde çalan şarkılar nasıl duygu yüklü..çok ağladım..yazık geç gördüm..

  64. Yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    ilk defa güldürmedi 🙁 içimi bi hüzün kapladı lan bu nasıl bir filmdi..

  65. 3.Göz - 2 sene önce demiş ki:

    Herifte karıda iyi oyuncular.Tanıyan tanır.Tabi herkes aamir khan kimse Kajol demiyor.Filmi film yapan Kajol. 🙂
    Senaryo desen yash raj films in tüm filmleri çok iyi.Bakalım Sultan filmi gelecek.Salman Khan başrol olabilir.

  66. Kocagöz - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekten mükemmel bi film izlemeye değer

  67. sümeyye - 2 sene önce demiş ki:

    muhteşemdi kesinlikle şiddetle tavsiye ederim

  68. Ezgi - 2 sene önce demiş ki:

    Söylenecek söz yok gibi ağkamaktan helak oldum süper süper ötesi bi filmdi.

  69. ali - 2 sene önce demiş ki:

    gördüğüm en berbat filmdi belkide tamamen zaman kaybı aklı olan izlemesin üstteki yorumlar filan yalan KHAN’ın belkide en kötü filmidir

  70. ÖmeR - 2 sene önce demiş ki:

    Aamir Khan ın filmleri guzel de lakin bazi sahneler ona yakismiyor

  71. ezgi - 2 sene önce demiş ki:

    film muhteşem ağlamaktan kendimi tutamadım

  72. Ziba - 2 sene önce demiş ki:

    Aamir gibi prensiplerim ve yaptığım işte benim yaptığımı bildiren o ince ayrıntılarım olsun isterim. Bu adam tam idol. Zaten böyle muhteşem filmleri ve böyle güzel performansı olmasa şimdi bütün hintlileri herkese tanıtan o mükemmel adam olmazdı ya.

  73. beyza - 2 sene önce demiş ki:

    film süperdi ama sonu berbattı mükemmel bir filmdi bence sonunda kavuşmalılardı….

  74. aksitoglu - 2 sene önce demiş ki:

    nekdar güzel bir filmdi kerçekten öyleydi harikayıdı yav müthişti film bir güzeldi 😀

  75. Cansu - 2 sene önce demiş ki:

    Aamir khan ın en tatlı olduğu halleri bu filmdeydi 🙂 bazı sahneler var dönüp dönüp tekrar izliyorum.. Film muhteşemdi ama bir gerçek var ki sonu berbattı..

  76. Baran - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar bana amir khanın komik filmlerini önerirmisiniz Lütfen bide Aksiyon filmleri

  77. melike - 2 sene önce demiş ki:

    az önceki yorumum satiş nieli içindi tabi eğer öyle düşününen birileri varsa onlarda dahil. AAMiR KHAN dan daha iyi bir oyuncu olmaz olamaz buda size kapak olsun 😀 ♥ ★ aamir khan ☆ ♡

  78. melike - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi ve aamir khani beyenmeyenlere söylüyorum sanki kendileri cok iyiymiş gibi konuşmasinlar . biz hergün görüyoruz sizin gibileri!!! bi de siz deneyin bakalimbu kadar güzel bir film yapmayi!!!

  79. bora - 2 sene önce demiş ki:

    aamır khan varsa film on numara yok böyle bir yetenek

  80. melike - 2 sene önce demiş ki:

    BENCE FiLMiN EN GüZELYANI AAMiR KHANIN OLMASI. Dini duygulara da hitap eden bir film çikrtmişsiniz.çok sağolun

  81. SerdarKhan - 2 sene önce demiş ki:

    Tamam aglamayın bu bir film gercek ask adamı benim cok piss severim 😀

  82. hayran - 2 sene önce demiş ki:

    ulan sonunnda kadın vurmayaydı iyidide. üzüldüm ya :))

  83. korhan - 3 sene önce demiş ki:

    Hanima beraber izledik ve dayanamayıp bende ağladım kolay kolay ağlama ama benide aglatti valla süper bir aşk ve dram filmi

  84. esen - 3 sene önce demiş ki:

    müthiş bir film

  85. afirat - 3 sene önce demiş ki:

    aamir khan mükemmel… en berbat kurguyu bile 10 numaralık film yapıyon ya daha ne diyeyim…

  86. seda çolak - 3 sene önce demiş ki:

    fılm cok guzeldı ızleyın derım ben

  87. oktay - 3 sene önce demiş ki:

    bir amirkan klasiqi müttiş

  88. zehra - 3 sene önce demiş ki:

    abi ya zaten aamir khanın oynadığı bi film kötü olabilirmi, mükemmel bi film gerçekten ,bana göre bi efsane

  89. ali - 3 sene önce demiş ki:

    film 10 numara son boktan

  90. semih - 3 sene önce demiş ki:

    güzel film izlenmeye değer

  91. att yeliz - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşemdi hint filmlerini izlerken eşime aşık oldugum o günler aklıma geliyor.ama amir khana terörist rolü beni üzdü ama konu farklı ve güzeldi

  92. beyza - 3 sene önce demiş ki:

    Allahım bir film ancak bu kadar etkileyici ve dramatik olabilir emeği geçenlere sonsuz teşekkürler

  93. mira - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem

  94. mira - 3 sene önce demiş ki:

    inanılmaz muhteşem tavsiye ederim.

  95. seyran - 3 sene önce demiş ki:

    Allahım ya ne güzel bir filmdi müthiş ya ağladım resmen off amır khan offffffffffff 🙁

  96. mcht - 3 sene önce demiş ki:

    aamir khan varsa vardır yoksa yokdur olay bitmiştir .d

  97. sebahat - 3 sene önce demiş ki:

    ya arkadaş nasılbir film ya gajiniylede böyle oldum mahfoldum ya of a amir sen nasıl bişeysin yaa

  98. yasemin - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film izlemenizi tavsiye ederim

  99. sevval - 3 sene önce demiş ki:

    amirin bütün filimlerini izledim süper

  100. Muhammed Yıldırım - 3 sene önce demiş ki:

    film dehşet , en anlamlı filmlerden biri ve ağlatıcı 🙁

  101. tuti - 3 sene önce demiş ki:

    film daha yeni bitti sonu keşke başka olsaydı ya şimdi ağlıcam kendimi zor tutuyorum

  102. aysen - 3 sene önce demiş ki:

    Aamir khan in filmlerine bayılıyorum gercekten kaliteli bi oyuncu..

  103. Sercan Ozdemir - 3 sene önce demiş ki:

    İzlerken gozumde yas tukendi 🙁

  104. sabişNiğdeli - 3 sene önce demiş ki:

    Hint filmlerini pek izlemem ama bir deneyim dedim sonuç hayal kırıklığı ve zaman kaybı. çok saçma bir film .Eski Türk filmleri bile bundan daha güzel .Filmde siyasi mesajlar da var bence . Ayrıca da müzikler de kafa ağrıtıyor

  105. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    hajatimdaki izledigim en gulel fil bu

  106. Hilal Kılıç - 3 sene önce demiş ki:

    Aamir khan varsa o film kötü olabilir mii . hic sıkılmadan defalarca özlüyorum bu filmi.aamir çok tatliii

  107. kübra - 3 sene önce demiş ki:

    sakın izlemeyin filmi çünkü izledikten sonra ben bu filmi daha önce neden izlemedim diye ağladım 😀

  108. yusuf asrın hişan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film çekmişler emeklerine sağlık

  109. Betul ÖZKILINÇ - 4 sene önce demiş ki:

    Hayatimda izledigim en degisik filmdi ve cok guzeldi emeklerine saglik

  110. semanur - 4 sene önce demiş ki:

    amir khan her filmi çok güzel ve bu filmide öyle amir khanın her filminde adı nın başharfi r ile başliyor ranço rehan ram hepsi böyle ama filmi müthiş kajol de yakışmış yanına

  111. rehan - 4 sene önce demiş ki:

    harika bir film ayrıca amir khanı atlamamalıyız onun o yakışıklılığı var ya azım sulanıyor

  112. rehan - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film özellikle sevdiğim çok tatlı adam yani aamir khan oynuyo film muhteşem ama bişe demek istiyorum hiç zooni ile rehan orada yakışmamışlar zooni yerine başka bir kız olsa daha iyi:*

  113. şahmat - 4 sene önce demiş ki:

    Filmde beğeni çıtamı en üst seviyelere çıkaran O adam, yinee enfes bi başyapıtla karşımdaa. Muhteşem bi filmdi arkadaşlar . Aşkıyla gizemiyle büyüsüyle dramıyla Duyguları en üst seviyede tutan bi senaryo tam manasıyla bayıldım.

  114. şahmat - 4 sene önce demiş ki:

    Filmde beğeni çıtamı tamamiyle yukarılara çıkaran O adam (aamir khan) yine enfes bi başyapıtla kendini göstermiş. Film kesinlikle muhteşemdi.

  115. şahmat - 4 sene önce demiş ki:

    Beğeni çıtamıı çookçooook yukarı çıkaran O adam(Aamir Khan)vee yine enfes bi başyapııt. Muhteşem bi filmdi her şeyiylee.

  116. rehan - 4 sene önce demiş ki:

    filim izlenir islami olan bir kesim oluyor birde bakıyorsun içki v.s kız bi ecnebi gibi giymiş birde bakıyom örtünmüş nasıl bu Hintliler anlamadım ama filim iyi

  117. Merve - 4 sene önce demiş ki:

    Kız kaşlarının ortasındaki klları alsa gzel aslında. Flm çok güzel tavsiye ederim.

  118. Onur - 4 sene önce demiş ki:

    çok harika bir film herkesin izlmesini tavsiye ederim bir film böyle olamaz :S

  119. sırat - 4 sene önce demiş ki:

    allah 1 dir ama canından çok aşkı sevenlere göre degişir

Film izle

Komedi Filmleri

Korku Filmleri

Aksiyon Filmleri