Sitemizde şuan toplam 5720 film bulunmaktadır.

Kaçış – Abduction izle

7
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek Part OpenYorum yap
8.667
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Kaçış – Abduction izle

Kaçış izle, Kaçış full izle, Kaçış türkçe dublaj izle, Kaçış hd izle, Nathan ve Karen bir internette kayıp kaçırılan çocukların listesi bulunduğu bir siteye bakarken çocuklardan birine yaşlandırma tekniği uygulayarak Nathan'ın küçüklüğüne benzediği ortaya çıkacaktır. Bunun üzerine siteyi kuran kişi ile iletişime geçmek isteyen Nathan Avrupa'da hayatını sürdüren biri ile görüşecektir. Bu sırada anne ve babası ile konuşarak gerçeği öğrenmek isteyen genç adam istediğini alamayacaktır. Bir süre sonra olayların üstüne gidince peşine silah adamlar onu ele geçirmek için ortaya çıkar.

Tür: 2011 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, Gizem Filmleri

BENZER FILMLER
Sekreter izle
1.277 izlenme
Doraemon izle
11.345 izlenme
Avrupa Muhabbeti izle
13.749 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kaçış – Abduction izle” filminde 19 Yorum bulunuyor.
  1. emo - 2 sene önce demiş ki:

    neytııın duur 😀 😀 güzel bi film

  2. Aslı - 2 sene önce demiş ki:

    Tek kelimeyle MUHTEŞEM. Taylor’a hayranım zaten. Hem oyuncu hem dövüşçu hem şarkı söylüyor hem de yakışıklı <3 Tracers'i de izleyin derim 🙂

  3. laydB - 2 sene önce demiş ki:

    izlemedim demeyin

  4. ayça - 2 sene önce demiş ki:

    bence taillor lounter in rolü iyi yapamadığı bir filmi ama güzel

  5. sude - 2 sene önce demiş ki:

    Bence cok güzel ama kız başka olsaydı daha iyi olurdu

  6. napçan - 2 sene önce demiş ki:

    herkese öneriyorum mükkemel bir filim

  7. napçan - 2 sene önce demiş ki:

    başlarda izlemek konusunda biraz terdüt ettim çünkü taylor u çok sevmem daha sonra da vazgeçip izledim ve mükemmelllllllllllll yani bence izlemek konusunda teredüte kalan varsa bence izlemli öneriyorum

  8. sena - 3 sene önce demiş ki:

    flim çok güzel alacakaranlıktan sonra iyi bi flim 2. kez izleyeşim

  9. giresunlu ÖMERCAN - 3 sene önce demiş ki:

    film çok güzel bi akşam izlemiştim çok güzeldi 😀 :d

  10. Ezgi - 3 sene önce demiş ki:

    Alacakaranlıktan sonra bence Taylor lautner dan tekrar harika bir film

  11. isimsiz - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel filmmiş

  12. su - 3 sene önce demiş ki:

    filim harika ama tr dublaj berbat

  13. turgay - 3 sene önce demiş ki:

    saçma bir konusu var çocuk ta hiç rol yapmayı bilmiyor ölen anne ve babalığı daha iyi dövüşüyor ve rolüne adepteydiler yinede teşekkürler admin

  14. emre çaylak - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmel izlemezseniz pişman olursunuz..

  15. melike artış - 3 sene önce demiş ki:

    valla bilmiyorum sanki biraz sansamrtik gibi yani demi cicişler

  16. Ömer - 3 sene önce demiş ki:

    Cok Güzel Flim Ama Sonunda Olan Şarkı var Onu Adıne biliyormusun ?

  17. resad - 3 sene önce demiş ki:

    guzel filmdi

  18. serkan - 3 sene önce demiş ki:

    izlenir mi izlenir güzelmi derseniz de izlenmeye değer derim

  19. Aylin - 3 sene önce demiş ki:

    bence güzel bir film

Film izle

Komedi Filmleri

Korku Filmleri

Aksiyon Filmleri