Sitemizde şuan toplam 5720 film bulunmaktadır.

Yahşi Batı izle

0
8.031
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Yahşi Batı izle

Yahşi Batı izle, Yahşi Batı full izle, Yahşi Batı hd izle, Türkiye'de komedyen deyince akla gelen ilk isim Cem yılmazdır. Onun yaptığı şovlar, reklamlar ayrıca yaptığı sinema filmleriyle de oldukça başarılı bir grafik sergilemektedir. On dokuzuncu yılda o zamanın padişahı tarafından iki tane Osmanlı yetkilisi amerikaya bir hediye göndermek için yola düşeceklerdir.Fakat yolda giderken bazı çeteler tarafından taşıdıkları kıymetli hazine kaçırılacak ve onun peşinden giderek başlarına bir çok olaylar gelecektir.

Tür: 2010 Filmleri, Komedi Filmleri, Türk Komedi Filmleri, Western Filmler, Yerli Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yahşi Batı izle” filminde 38 Yorum bulunuyor.
  1. CMYLZ - 1 ay önce demiş ki:

    bı molada duralım tutarsın :):):):)

  2. Bir adam - 1 sene önce demiş ki:

    Bu hiç bişey değil daha büyük şeyler olacak sjsjjs .d.a.sa.ds.

  3. Şalsl - 2 sene önce demiş ki:

    Filim Müthişşşşşşşş

  4. Omer - 2 sene önce demiş ki:

    Obu degil bu site ne para kazaniyordur

  5. bayram - 2 sene önce demiş ki:

    elinize sağlık

  6. Çok güzel ama ingiliççe - 2 sene önce demiş ki:

    Biride demiyor ki Amerika’dan İstanbul’a telgraf nasıl çekiyor…

  7. barış - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşın biri yazmış 2013 te , ” hala izliyorum :))) ” ben diyorum ki yıl şuan 2015 🙂

  8. liyana - 2 sene önce demiş ki:

    Bence süper

  9. aka - 2 sene önce demiş ki:

    berbat ötesi bir film onca zamanıma yazık

  10. osmannnnnnn - 2 sene önce demiş ki:

    çoook güzelll :}

  11. ali - 2 sene önce demiş ki:

    super bu fil benim en cok beyendiyim hisse hapis olanlar

  12. erkan - 2 sene önce demiş ki:

    teşkerü ederim

  13. ömer - 3 sene önce demiş ki:

    abi dehşet bişi ya allah bunu yapanlardan razı olsun 🙂 iyi seyirler 🙂

  14. ScarFace - 3 sene önce demiş ki:

    yahşi doğuyu bekliyoruz

  15. AOG - 3 sene önce demiş ki:

    yarın işe gidicem beyler taktik

  16. İbrahim - 3 sene önce demiş ki:

    Efsane film tam anlamiyla mükemmel.
    100 üzerinden 100!

  17. memo - 3 sene önce demiş ki:

    süper ötesi

  18. memo - 3 sene önce demiş ki:

    harik a tavsiye ederim

  19. memo - 3 sene önce demiş ki:

    süper bifilim

  20. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    süper bi filim herkeze tavsiye ederim

  21. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    güzel filim hada harika ama biraz sapıkça

  22. kerem - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi

  23. SERDAR. - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK HOŞ KESİNLİKLE İZLEYİN.KAÇIRMAYIN. İYİ SEYİRLER. TEŞEKKÜRLER.

  24. kerem - 3 sene önce demiş ki:

    🙂

  25. Mükemmel Ötesi yaw - 3 sene önce demiş ki:

    Cok qüzeL bi film kesinlikle izlemelisinzz benm bu 4 cü izleyişimm :))

  26. C.M.Y.L.M.Z - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel ama bir ejderha nasıl eğitirsin 2 oda daha iyi bence izşemenizi tavsiye ederim kesin izleyin dedigim filmi bayılcaksınız keşke bu film gerçek olsa diyceksiniz neyse izleyin işte koaly gelsin bu filmde idare eder 😀

  27. Aaaaaa - 3 sene önce demiş ki:

    Güzel

  28. aaa - 3 sene önce demiş ki:

    abi adamlar kvete gryoya kadın işte orda adamın yara yalyo

  29. huso - 3 sene önce demiş ki:

    güzrl film hiç bıkmadan izliyorum…

  30. hilal - 3 sene önce demiş ki:

    KAÇ KERE İZLEDİM AMA BIKMADIM…

  31. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    Abi çok İyi Ya

  32. alp - 3 sene önce demiş ki:

    abii süperrr yaa

  33. orkun - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  34. yunus - 4 sene önce demiş ki:

    çokkk güzel

  35. bekçi - 4 sene önce demiş ki:

    bu film çok güzel inşalllah 2 çıkar 🙂

  36. yunus - 4 sene önce demiş ki:

    Çin bölümünü bekliyoruz

  37. yıldırım - 4 sene önce demiş ki:

    cok güzel bir film cok izledim bıkmadı hala izliyorum

  38. Özgür - 4 sene önce demiş ki:

    Ne ararsam bu sitede.. Yapanın ve destek olanın kısacası tüm emeği geçenlerin eline yüreğine sağlık.! (Y) (Film CMYLMZ’ın zaten bu filme yoruma gerek yok 😉 )

Film izle

Komedi Filmleri

Korku Filmleri

Aksiyon Filmleri